Cambian o cárcere por unha multa para un xornalista exipcio que acusou ó presidente

Un tribunal de Apelación exipcio anulou a pena dun ano de cárcere ó redactor xefe dun semanario opositor que falara de malversación de fondos por parte do presidente do país.
Segundo fontes xudiciais, o tribunal impuxo unha multa de 20.000 libras exipcias -uns 2.650 euros- a Ibrahim Isa, redactor xefe do periódico Ó Dustur (A Constitución) por ese mesmo delito.

Ademais, impuxo outra multa similar a outra xornalista do rotativo, identificada como Sahar Zaki.

O periódico Ó Dustur, considerado un dos máis críticos co réxime de Mubarak, foi cerrado en varias ocasións.

O proceso xudicial contra Isa iniciouse despois de que o semanario publicase en abril do ano pasado un artigo no que se acusaba a Mubarak de malversar 500 millóns de libras (uns 66 millóns de euros) dos fondos públicos obtidos pola privatización de varias compañías estatais.

Un cidadán acusou ó periódico de se ter inventado a noticia, para o que contou coa axuda de varios avogados.

A anulación da pena de cárcere contra Isa produciuse seis días despois de que un "blogger" fóra condenado a catro anos de cárcere por cargos, entre os cales figura tamén insultar ó presidente Mubarak no seu "blog".

Varias organizacións de dereitos humanos tanto locais como internacionais condenaron esa sentenza e considerárona como contraria á liberdade de expresión.

EL CAIRO
EL MUNDO.ES/ EFE